Narodeninová súťaž: Harry Potter šály

júla 14, 2017

Ahojte! :) Ako som už pár krát spomínala, mám pre vás ďalšiu súťaž. Tentokrát to však nebude o knihu, ale o tieto perfektné šály inšpirované HP fakultami.

Dlho som rozmýšľala, čo okrem knihy by mohlo byť fajn a potom mi zišlo na um toto. Tento rok prvá HP kniha oslávila 20 rokov (na moje meniny) a ja mám za chvíľu tiež 20. narodeniny. A to predsa nie je náhoda, no nie? Zapojiť sa je úplne jednoduché, môžete to urobiť až 4 spôsobmi a dostať tak vaše meno 6 krát do losovania. A takisto aj víťazi budú štyria!

Ako sa môžete zapojiť?

  • Komentárom pod súťažný príspevok na mojom instagrame, v ktorom označíte 3 fanúšikov Harryho Pottera. -1x meno do losovania
  • Komentárom pod súťažným článkom na mojom blogu.  -1x meno do losovania
  • Zdieľaním screenshotu súťaže na vašom IG story. Nezabudnite ma označiť. -1x meno do hlasovania
  • Zdieľaním fotky (stačí tá prvá) na vašom profile. Nezabudnite ma spomenúť a použiť #chcemšál -3x meno do losovania 
Je jedno akým spôsobom sa zapojíte, pripíšte k tomu aká fakulta je tá vaša a či chcete súťažiť o šál vašej fakulty alebo je vám to jedno, ktorý vyhráte. 

Súťaž bude trvať do 21.7.2017 a víťazov vyhlásim 22.7.2017, na moje narodeniny, pod príspevkom na instagrame. Zapojiť sa môžu všetci s doručovacou adresou na Slovensku a Česku. Túto súťaž organizujem sama, bez akejkoľvek spolupráce. 

 
 




You Might Also Like

36 komentárov

  1. Tak se taky zapojím no. Na výročí 20 let zrovna čtu celou serii HP od znova ❤️❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem hrdý Havraspár :) Díky za soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelá súťaž <333 Všetky šály sú krásne, ale Gryffindor all the way. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc bych chtěl tu s Mrzimorem... Prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gryffindor, ale nepohrdnu ani šálou Slytherin ��

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já bych si přála Mrzimor 💜 Jinak na instagramu​ se jmenuju lskacelova 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zmijozel/Slytherin!
    Záporácká kolej, ale já jsem hodná, opravdu. 😊🐍

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tady jedna Nebelvírka ♥
    IG: @zuzkagregorova

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Slytherin and for a friend Ravenclaw ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Za pokus nič nedám, za mňa Chrabromil (Gryffindor) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Havraspárrrrrr
    na instagramu jsem jako @terraechelon XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám windows phone a aplikace instagramu nemá insta stories, proto sdílím na svém blogovém facebooku. Tu odkaz - https://www.facebook.com/sheisabookaholic/posts/1707488135948020

      Odstrániť
  14. Všechno nejlepší k narozeninám a děkuji za tak úžasnou soutěž!
    Havraspár, ale líbí se mi i Nebelvír 😍❤

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Awww.. tie šály sú nádherné. :) Vďaka za super súťaž :) A všetko najlepšie ^.^
    Tím Gryffindor ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I'm a gryffindor girl, born and bred... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mrzimor (instagram - @my.names.ema♥️)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ravenclaw 💙
    Instagram - naty_unicorn_hrabovska 😘

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Chrabromil. Fakulta udatných a odvážnych ľudí s veľkým srdcom. Fakulta môjho srdca. ❤️💛❤️
    ig- @tavkrajineknih

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Uuuuu, na poslednú chvíľu, ale predsa to ešte stíham aj tuto.:) Hufflepuff (Bifľomor) je moja milá fakulta, takže by jednoznačne potešil šál reprezentujúci ju/ patriaci k nej.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Všetky komentáre si veľmi cením ♥