Humbook : Festival kníh

Ahojte, dnes tu mám pre vás niečo iné ako knižnú recenziu. A tiež sa vám chcem ospravedlniť, že ani tie tu moc nepribudli v poslednej dobe, ale mala som veľa učenia na skúšky. Teraz je to však už úspešne za mnou a ja sa vrhnem to čítania a bloggovania.
Ak ma sledujete na instagrame tak ste už možno zachytili, že som sa stala novou slovenskou ambasádorkou Humbook festivalu. Verte mi, že pre mňa to bolo ešte väčšie prekvapenie! Ak ste o ňom ešte nepočuli, dovoľte mi vám ho predstaviť. :)

Humbook je český knižný festival, ktorý sa bude konať 7. 10. v MeetFactory v Prahe. Na festivale môžete stretnúť knižných bloggerov, redaktorov, prekladateľov a aj autorov. A poviem vám - týchto autorov (respektívne autorky) si nechcete nechať ujsť! 


Vilma Kadlečková - Mycelium, Jenny Han - Všetkým chlapcom, ktorých som milovala, Joelle Charbonneau - Univerzita výnimočných, Ivana Peroutková - Francouzská jízda, A. G. Howard - Šepotání
 A samozrejme nebude to len o tom, že sa budete pozerať na druhých ľudí. Festival je predsa o zábave! Minulý rok ste si mohli vyskúšať tetovanie henou, únikovú hru, instagraf či workshop dorob knihu. Najlepšie na tomto roku je, že program pomáhame tvoriť aj my slovenskí a českí ambasádori. Tak som si pohľadala čo sa zvykne na takýchto festivaloch robiť (kedže som ešte na žiadnom nebola) a urobila som menší zoznam aktivít, ktoré by som privítala ako súčasť programu.

Stretnutie blogerov (a s blogermi) - Toto je samozrejmá voľba. U nás na Slovensku sa nerobia takmer vôbec a keď už budem v Prahe, tak prečo sa nestretnúť so všetkými úžasnými osobami, ktoré som online spoznala? Foto kútik - V podstate by som si predstavovala zaujímavé fotogenické pozadie, najlepšie aj s rekvizitami. A keďže sme knihomoli, čo by bolo lepšie rôzne knižne nápisy, čarodejnícke paličky, okuliare a podobne? Kreatívny kútik - V ktorom si budete môcť vyrobiť vlastnú záložku, tašku či tričko s knižným motívom.

Čo by ste vy uvítali? Ak ste už niekedy boli na podobnom festivale, alebo dokonca minulý rok na Humbooku, čo sa vám tam najviac páčilo? A samozrejme, ak by ste chceli ísť a nemáte s kým, môžme ísť spolu. Dáme dokopy slovenskú delegáciu! ;)

Viac informácii nájdete na oficiálnej stránke - humbookfest.cz a taktiež na FB udalosti.


4 komentáre

  1. Já jsem byla akorát letos na Světě knihy, na jiném žádném knižním festivalu jsem nebyla. Na Humbook bych strašně chtěla, tak snad se to povede! Samozřejmě bych ráda viděla i tebe! ♥

    http://kath-the-bookworm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na letošní Humbook se chystám (a snad mi do toho nic nepřijde). Jsem zvědavá, jak se bude lišit od toho loňského a samozřejmě, že se na něj těším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, možno sa tam aj stretneme ;)

      Odstrániť

Všetky komentáre si veľmi cením ♥